ביטוח לציוד מכני הנדסי 

רובנו סבורים שביטוח הוא בסך בכל פיסת נייר שלעולם לא תממש את עצמה. עובדה זו גורמת לרבים לזלזל בביטוחים שהם אינם חובה ולעשות ביטוח רק כאשר אין לנו ברירה. ביטוח לציוד מכני הנדסי הוא אמנם לא ביטוח שכל אחד זקוק לו, אך אנשים אשר עוסקים בתחום עבודות עפר, שיפוצים או הריסת מבנים יוכלו לעבוד בשקט כאשר הם יודעים שביטוח כזה מגן עליהם. ע.ת.ג.ר ביטוח ופיננסים הינה סוכנות ביטוח שמתמחה בהתאמת הביטוח המתאים לכל סיטואציה. החברה מחזיקה צוות של סוכנים מיומנים ונמרצים שיעמדו לרשותכם ויוכלו להציע את הביטוח המשתלם ביותר עבורכם.

למה כדאי לעשות ביטוח לציוד מכני הנדסי?

היות שמדובר על עבודה ברמת סיכון גבוהה אשר עלולה להיקלע לסוגים שונים של עיכובים או תקלות מכניות שונות, ביטוח לציוד מכני הנדסי הוא ללא ספק חיוני ובמקרים רבים יחסוך כסף וזמן יקר. הביטוח יוכל לסייע במקרים הבאים:

  • שברים מכניים בציוד הכבד, תקלות בדחפורים, טרקטורים, בובקט וחלקים שונים.
  • פגיעה בציוד אלקטרוני מסוגים שונים.
  • כלים ניידים שונים אשר מובאים לשטח על גבי משאיות גם הם מבוטחים.
  • גנרטורים, משאבות ועגורנים אשר מובאים לשטח עשויים להיתקל בבעיות קשות שיעכבו מאוד את רצף העבודה. ביטוח נכון יביא להמשך עבודות מהיר.
  • ישנם מקרים שנזק לכלי לא מונע ממנו להמשיך לתפקד. הביטוח הנ"ל יכסה גם נזקים מסוג זה.

שימו לב למקרים חריגים

כמו בכל ביטוח שאנו עושים גם בביטוח זה ישנם חריגים שונים שעשויים להפוך אותו לבלתי רלוונטי. על כן כדאי מאוד לפנות רק לסוכנות ביטוח רצינית ומקצועית שתדע לעמוד על כל הרבדים השונים של הביטוח אגב הסברים מעמיקים לגבי מה הוא כולל וכיצד יש להתנהל אתו.

נוסף על כך, כל קבלן עבודות אשר מחזיק ציוד מכני כבד רב כדאי שיתעניין בביטוח זה שעשוי לפתור לו בעיות רבות בשטח ולהקל עליו בביצוע רציף של העבודות במקרה של פגיעה, תאונה או קלקול מכני אחר. הוצאות בגין חילוץ או גרירה של כלים יכוסו בדרך כלל תחת סעיף מיוחד. מומלץ לבדוק את כל האפשרויות הקיימות ולהשיג את הביטוח המשתלם ביותר.