ביטוח תביעות א.כ.ע 

כל אחד רוצה להיות בטוח כי הוא עובד בעבודה טובה המאפשרת לו לפרנס את עצמו ואת בני משפחתו, אך לעתים מתרחשות תאונות או מחלות בלתי צפויות הפוגעות בכושר העבודה של העובד. ביטוח תביעות א.כ.ע (אובדן כושר עבודה) יכול לסייע למבוטח להשיג את הפיצויים המגיעים לו כחוק ולוודא כי הוא יוכל להתקיים גם בשעה שאינו מסוגל לעבוד כמקודם. בסוכנות הביטוח ע.ת.ג.ר ביטוח ופיננסים תוכלו להסדיר את עניין התביעות ולקבל שירות מקצועי בתחומים שונים דוגמת ביטוחי דירה, עסקים, בריאות, רכב, פנסיה וחיים או ביטוח ימי.

ביטוח תביעות א.כ.ע – מה עושים במקרה של אובדן כושר עבודה?

לא אחת משאיר אובדן כושר העבודה את העובד חסר אונים. אם עד כה היה מדובר בעובד בריא אשר קם בכל יום לעבודתו, הרי שכעת עליו להתמודד עם נכותו ואף לבקר בבית החולים או במרפאות השונות. ביטוח תביעות א.כ.ע יכול לסייע לכל עובד לקבל את המגיע לו, אך לפני הכול ישנם כמה דברים שחשוב להביא בחשבון:

  • מתי מגישים את התביעה – המבוטח רשאי להגיש את תביעתו לחברת הביטוח שלו מרגע הפציעה או מהרגע שבו התגלתה המחלה.
  • מהו אובדן כושר עבודה – האובדן נקבע אם המבוטח יכול להוכיח כי התרחשה פגיעה ברמה של 75 אחוזים ומעלה.
  • מהי תקופת ההמתנה – תקופה בת 90 יום בדרך כלל שבמהלכה המבוטח אינו מקבל את כספי הביטוח. התקופה נמדדת בדרך כלל מיום הפציעה או גילוי המחלה.
  • המסמכים הדרושים – לפני הגשת התביעה, חשוב לוודא כי הכנתם את כל המסמכים הדרושים, ובכללם: אישור חשבון בנק או צילום של המחאה, מסמכים רפואיים רלוונטיים (סיכום רפואי מבית החולים, צילומים), צילום תלושי שכר מהחודשים האחרונים (לשכירים), אישור מרואה החשבון על ההכנסות (לעצמאיים), טופס 101 וכן טופס לתיאום מס.

מה קורה לאחר הגשת הבקשה?

לאחר שאתם מעבירים לחברת הביטוח את כל המסמכים הדרושים, תוך ציון פרטים עדכניים ונכונים, החברה בודקת את הנתונים שלכם. תוך זמן קצר יישלח אליכם אישור על קבלת המסמכים, או לחלופין הודעה על כך שחלק מהמסמכים חסרים. לאחר מכן תיבדק הזכאות לתגמולי ביטוח ויבוצע התשלום בהתאם לסכום שנקבע.