פנסיה, קרן השתלמות, קופת גמל וביטוח מנהלים, כל הפרטים.

התקבלתם לעבודה חדשה ואתם מתרגשים? או שאולי אתם עובדים בעבודה משתלמת ומכניסה במשך שנים ארוכות? כך או אחרת, עליכם לדאוג לפוליסות מסוג ביטוח פנסיה/ השתלמות/ גמל/ מנהלים. מקום עבודה שאינו פותח עבורכם תכנית חיסכון נחשב לעובר על החוק, ואם אתם עצמאיים, עליכם להפריש כספים בכוחות עצמכם. כדי להחליט מראש על התכנית הפנסיונית שלכם, תוכלו לפנות אל המקצוענים שלנו בסוכנות ע.ת.ג.ר ביטוח ופיננסים.

ביטוח פנסיה/ השתלמות/ גמל/ מנהלים – להכיר את הביטוחים

כדי להקל עליכם על ההתמצאות בתחום הביטוחים, אספנו עבורכם את הביטוחים הנפוצים ביותר הקיימים היום:

  • ביטוח פנסיה – קרנות פנסיוניות שונות כוללות מסלולים מגוונים. קרנות אלה מתייחסות למעשה לשלושה מצבים שבהם האדם אינו מסוגל לפרנס את עצמו או את משפחתו: נכות (עקב תאונה או מחלה) אשר אינה מאפשרת לעבוד כמקודם, זקנה המחלישה את גופו של האדם ופוגעת בכושר הגופני והמנטלי או מוות. במצב האחרון נותרים השאירים של המבוטח ללא מפרנס ראשי.
  • קרן השתלמות – במקור נועדה הקרן למימון הרצאות והשתלמויות עבור מורים וגננות. עד היום, למעשה, יכולים אנשי מקצוע אלה לנצל את הקרן בשנת השבתון שלהם. עם זאת, מדובר בתכנית חיסכון לכל דבר ועניין. במסגרת קרן ההשתלמות ניתן לחסוך במשך 6 שנים ולאחר מכן לפדות את הכסף ללא קנסות או מיסים.
  • קופת גמל – תכנית חיסכון המיועדת לטווח בינוני או לטווח הארוך. קיימים סוגים שונים של קופות גמל: קופות המיועדות לעצמאיים, קופות לשכירים, קופת גמל מרכזית, קופת דמי מחלה או קופת גמל אישית לפיצויים.
  • ביטוח מנהלים – מדובר באפיק פנסיוני נפוץ ומועדף בימים אלה. לביטוח מנהלים כמה יתרונות בלתי מבוטלים: הוא אינו כפוף לשינויים, ניתן להרחיב את היקפי הפוליסות שלו, ניתן לבחור במסלולים שונים בהתאם לנתונים האישיים, קיימת אפשרות לבחור את השאירים שלהם ישולמו הכספים במקרה של מוות, וכן העובד הופך למבוטח מיום הצטרפותו לביטוח.

לא תמיד יודעים במה לבחור

לאור הביטוחים השונים הקיימים היום, לא תמיד קל לעשות את הבחירה הנכונה. למרבה המזל, כשיש צוות של מקצוענים אמין ובטוח, ניתן לעשות את הבחירה הנכונה. אך לפני הכול, חשוב לעשות שיעורי בית. הכינו שאלות לאיש המקצוע, בררו לגבי תכניות פנסיוניות שונות והגיעו מוכנים לפגישה עם הנציג.