ברכותינו! אם הגעתם למאמר זה, אתם בהחלט נבדלים מן אחרים בשל האומץ, התעוזה והחזון שלכם שהובילו אתכם לפרוש מעבודתכם כשכירים ולסלול את דרככם העצמאית. יחד עם זאת, חשוב לבצע מספר צעדים הכרחיים להצלחת התהליך. ביטוח לעסקים הינו בהחלט אחד החשובים שבהם. ולכן, עליכם לבחור אך ורק סוכנות ביטוח מקצועית המתמחה בתחום. חברת ע.ת.ג.ר ביטוח ופיננסים פועלת בתחום מעל ל-20 שנים ומציעה את מומחיותה בכל ענפי הביטוח, ובין היתר גם בביטוח לעסקים.

ביטוח עסקים

כאשר פותחים משרד חדש או עובדים למקום עבודה מרווח יותר, חשוב לעשות ביטוח עסקים. ביטוח מיוחד זה נועד להגן על השוהים מפני מקרים של גניבות ופריצות, כמו גם מפני אירועים ואסונות שעלולים להתרחש דוגמת רעידת אדמה, פגיעת טיל או שריפה. אנו בסוכנות ע.ת.ג.ר ביטוח ופיננסים נדאג להתאים לכם את הביטוח המתאים לעסק שלכם, בהתאם לגודלו ולהכנסותיו. כמו כן, אנו מציעים מגוון רחב של שירותים ביטוחים דוגמת ביטוח דירה, ביטוח ימי וביטוח חיים.

ביטוח עסקים – איך עושים זאת

אם אתם מעוניינים לבטח את העסק שלכם מפני תאונות, חשוב לפנות לחברה טובה שתעשה עבורכם את הביטוח. אלה כמה טיפים למבוטח המתחיל:

  • דאגו שימסרו לכם את פרטי הביטוח בכתב – טעויות ואי הבנות רבות יכולות להימנע אם נדע להקפיד על הכלל הפשוט הזה. ברגע שכל הפרטי הפוליסה כתובים שחור על גבי לבן, תוכלו לקרוא את כל הנתונים כמה פעמים, להתייעץ עם חברים ובני משפחה המבינים בתחום ולדעת כיצד לפעול במקרה שבו תצטרכו להפעיל את הביטוח.
  • העסק עובר שינויים? עדכנו את הפוליסה – מטבע הדברים, בית העסק שלכם משתנה ומתפתח בכל עת. הוא מתרחב וגדל, ועמו גדלות גם הדרישות. במקרים אלה סביר להניח שתצטרכו לשנות את הרכבה של הפוליסה שלכם.
  • לבטח בסכום המלא – ישנם בעלי פוליסה אשר מבטחים את העסק הפרטי שלהם בשווי נמוך מזה של ערכו האמתי. מומלץ להימנע מפעולה זו, שכן במקרה של גרימת נזקים לעסק לא יוכל בעל העסק לקבל את הפיצויים המלאים על הרכוש שניזוק.
  • כדאי לדאוג למיגון העסק – אם אתם מעוניינים לקבל הצעת מחיר משתלמת, כדאי לדאוג לאמצעי הגנה כמו מטפים, חלונות עשן ועוד.

הדגש הוא על העסק הקטן

כל עסק זקוק לפוליסת ביטוח עסקים, ובמיוחד עסק קטן. זאת משום שלעסקים גדולים קיימים בדרך כלל כמה סניפים, כך שאם סניף אחד ניזוק, ממשיכים שאר הסניפים לתפקד. בעסק קטן, לעומת זאת, המצב רגיש יותר. לבעל העסק אין את הכסף לרכוש מערכת אזעקה טובה, והוא חשוף יותר לפריצות ול"נקמות" מצד מתחרים אשר עלולים לפגוע פיזית בעסק.