עמלתם, טרחתם ויגעתם ולבסוף צלחתם את המשימה. רכשתם רכב יוקרתי שרק מלהתבונן בו, אתם נרגשים. ההתרגשות עולה אף יותר ברגע שאתם נכנסים אל הרכב, מתיישבים במושב המלטף ומצמידים ידיים אל ההגה. ובשל ההשקעה הפיננסית, ביטוח רכבי יוקרה הוא בהחלט מתבקש. הבחירה בחברת ע.ת.ג.ר ביטוח ופיננסים, סוכנות ביטוח מקצועית, ותיקה ועשירת ניסיון בהחלט תגרום לכם להרגיש בטוחים הודות למערכת ליווי מותאמת אישית, תומכת ומקיפה.

ביטוח לרכבי יוקרה

כלי רכב יוקרתי זקוק גם לביטוח יוקרתי. זאת יודע כל בעל רכב אשר חסך כסף רב במשך שנים והחליט לרכוש את הרכב ברגע שרק התאפשר לו. ביטוח לרכבי יוקרה הוא ביטוח חובה לכל מי שמעוניין להגן על הרכב שלו מפני גניבות, השחתות או נזקים אחרים. סוכנות ע.ת.ג.ר ביטוחים ופיננסים תציעה לכם פוליסות ביטוח משתלמות לרכב שלכם. כמו כן, כאן ניתן לקבל מידע על חסכונות פנסיוניים ולהחליט איזו קופת חיסכון מתאימה ביותר עבורכם.

דברים שכדאי לדעת על ביטוח לרכבי יוקרה

החלטתם לרכוש ביטוח לרכבי יוקרה? כדאי ללמוד עליו כמה דברים:

  • מי יכול לרכוש ביטוח לרכב יוקרה – מדובר על פי רוב ברכבים איכותיים בעלי חלקי חילוף יקרים מאוד. כך שאם נגרם לרכב נזק חיצוני, הוא עלול להסתכם באלפי שקלים.
  • מתאימים את הפוליסה לרכב – אמנם מרבית הפוליסות מכסות את ההוצאות על פגיעות ונזקים, חשוב להתאים את רכיבי הפוליסה לסוג הרכב שנרכש, בהתאם לתכונותיו ורכיביו.
  • לא כל אחד מתאים – לעתים בעל הרכב עלול להידחות על ידי חברת ביטוח בגלל גילו הצעיר או היסטוריה של תאונות בעברו. כך, כדי לקבל הצעת ביטוח משתלמת, חשוב שהנהג יהיה בעל רישיון נהיגה, מעל גיל 24, בעל רישיון רכב בתוקף וכן היעדר תביעות בגין תאונות במשך 3 שנים לכל הפחות.
  • חשוב לחקור את הדברים – לפני שאתם חותמים על פוליסת ביטוח, חשוב להתייעץ עם מומחים בתחום וללמוד על הפוליסות השונות, וזאת במטרה להגיע בסופו של דבר להחלטה הנכונה.

אתם בוחרים עם מי לערוך את הפוליסה

ביטוח לרכבי יוקרה אינו עניין של מה בכך, ולכן כאשר מדברים על ביטוח לרכב, חשוב לעבוד עם חברה מתאימה. סוכנות ביטוח טובה היא סוכנות אשר מלווה את לקוחותיה לאורך כל התהליך, בידיעה שהיא המתווכת העיקרית בינם לבין חברות הביטוח. נוסף על כך, סוכנות כזו מעניקה מגוון רחב של בטוחים לא רק לבעלי הרכבים, אלא גם לבעלי דירות ואפילו בעלי יאכטות. כמו כן, סוכנות טובה תציע פוליסות במחירים הוגנים ולא תנצל את חוסר הבנתם של לקוחותיה בנושא.